čtvrtek 5. ledna 2017

Když se něco pokazí...

Vzpomněla jsem si na jeden krátký text. 
Přesně si ho nepamatuju, ale jeho pointu si pamatuji dodnes. 


Snad proto, že mi tak moc připomněla nás dva, ale vezmu to hezky od začátku... 
Letošní konec roku byl skutečně ve znamení odcházení .. 
nejdříve nám odešla varná konvice, potom tiskárna, bez které se díky své práci moc neobejdu 
a mezi svátky začalo zlobit auto... Jeden aby pomalu začal propadat panice, 
co dalšího bude následovat. A nebo se na to můžu podívat jinak ... 
Konečně jsme si pořídili konvici, kterou jsme si přáli a to jen proto, 
že ta stará už opravdu nešla opravit.. S tiskárnou to ovšem dopadlo jinak. 
Má technicky zdatná polovička zavolala do servisu, kde mu potvrdili, 
že oprava je hloupost, že vyjde dráž než nová tiskárna, ale nevzdal se tak lehce ... 
přišel na závadu opravil, pak znova opravil a hurááá! Tiskárna tiskne jako nová 
a to za zlomek ceny, kterou by si počítal servis... Oprava auta nás teprve čeká, 
ale už teď vím, že to určitě bude stejné jako s tiskárnou...
 A proč jsem se dnes tak rozepsala? 


 Protože jsem si vzpomněla na ten text o kterém jsem psala na začátku... 
Došlo mi, jak moc jsme si zvykli měnit trochu rozbité za nové, 
jak se necháme ukolébat tím, že to nejde opravit, nebo že se to nevyplatí ... 
a to všechno jako bychom nevědomky promítali do našich životů a vztahů, 
neopravujeme, protože jsme uvěřili, že to buď nejde, nebo se to nevyplatí...
 A proto mám takovou radost, my opravujeme, 
nespokojíme se s tím, že někdo řekl, že to nejde,
 prakticky vždycky najdeme cestu jak z toho ven ...


a tak mám pro Vás jedno novoroční poselství: 

Nevěřte těm, kteří říkají, že to nejde, že to za to nestojí.  
Získáte víc, mnohem víc, než ti, kteří Vám to tvrdí :)

D.


6 komentářů:

  1. Moc hezký článek,díky za něj...Někdy je vážně dobré jít tou těžší cestou a pokusit se slepit už odepsané....H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Vždycky je dobré zvážit míru energie, kterou investuji, ale cílem bylo poukázat na to, že se o to kolikrát vůbec nepokusíme... Díky za návštěvu, D.

      Vymazat
  2. Daniel, my take opravujeme a mam pocit, ze je posledni dobou toho na opravu taky nejak vic. Tak at to s tim autem vyjde;-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Danielko, já taky radši opravuji, prostě mám ty věci ráda ... nedávno jsem poprosila manžela, ať se mi podívá na troubu, že když zapnu horkovzduch vydává fakt divný zvuk, jako kdyby byla zaseknutá vrtule, manžel se do ní koukl a ptá se mě: Jaká vrtule ??? Tam žádná není .... ona normálně zrezavěla se a vysypala se do trouby .... sice se objasnilo, odkud se v ní bere pořád ten binec, ale tohle bych nečekala .... oprava vrtule a motoru by stála, i kdyby to muž opravoval sám, polovinu ceny té trouby a tak pro tentokrát bylo rozhodnuto: Nic se neopravuje, ale bude nová !!! ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno opravit nejde ... někdy už se to doopravdy nevyplatí a pak je zase radost z nového kousku. Ale fandím všem, kteří se o to alespoň pokusí :) On pak i ten život funguje jinak ...že? :) D.

      Vymazat