středa 18. ledna 2017

Úřady ..

tak nějak bych mohla pojmenovat dnešní den ... 
Už nějaký ten pátek řeším, jak naložit s tím, čemu se říká PPM. 
Vzhledem k tomu, že jsem už léta osvč a dokonce si poctivě platím nemocenské pojištění, 
bylo na čase zjistit, co mám dělat ... 
Vyzbrojila jsem se trpělivostí a úsměvem a vyrazila na kolečko po úřadech. 
Pravda, něco jsem si také nastudovala ... 
A paní za přepážkou přednesla své představy o tom, jak by to mělo vypadat ... 
Netušila jsem, že zaměstnám půlku budovy...


Ovšem ke cti těchto pracovnic musím podotknout, 
že byly všechny milé a ačkoli se jim z hlaviček kouřilo, žádná z nich nebyla nepříjemná ... 
výsledek ovšem zněl - máme tu tři výklady zákona, my vám zavoláme, až to zjistíme :)
A věřte, nebo ne, hned odpoledne mi jedna z nich volala, 
jak že to tedy provedeme, aby mohli naplnit mé představy... 
Tímto jim děkuji za snahu a trpělivost...


A jedna radost navíc! Konečně dorazil diář, pro který jsem se letos rozhodla ... 
Vždycky jsem měla ty přísně byznysové a tak jsem se rozhodla pro změnu ... 
Bez diáře nevím, co dělat! Fakt! 
Já prostě potřebuju plánovat i s vědomím, že plány se změní ... 
a tak si zase začínám pěkně čmárat do papírů a škrtat a čmárat ... 
A jsem nadšená! Po mnoha letech mám malinko ulítlý, 
na mě nezvykle barevný a velký diář od holek z momenteeczech 
a moje dny zase dostávají pomalu řád ... 
pomalu ... opravdu hooodně pomalu 
a to mám ještě tolik věcí, které bych chtěla do dne D stihnout ... no, držte mi palce :)


D.

4 komentáře:

  1. Ju, tak tohle nezavidim, i my si s urady uzili sve, kdo ne, ze? No hlavne ze urednice byly mile:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čeká nás ještě několik "koleček" ... a to ještě netuší,že budu chtít jejich rozhodnutí písemně, aby bylo na co se odvolávat... Vypadá to skoro na nový sport :D D.

      Vymazat
  2. Jako osvč s mímem tohle naprosto chápu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jojo, pro mě vody neprobádané, doteď jsem od žádného úřadu nic moc nechtěla.. D.

      Vymazat