neděle 29. ledna 2017

domácí kosmetika ...

Jsem ten typ člověka, který má dlouho, opravdu hodně dlouho něco v hlavě a ještě dýl trvá, 
než se do toho pustí ... A když už se do toho pustím, tak jsem pak překvapená, 
jak rychle je to všechno hotové ...


Už od podzimu mám v plánu vyrobit si vlastní tělový i pleťový krém ... ¨
Čím více koukám na složení běžné kosmetiky, tím méně se mi jí chce kupovat a používat. 
Vím, že je na trhu hodně výrobců té přírodní a moc ráda jí kupuji, ale tohle mě prostě láká. 
Jenže jsem taky holka šetrná a jednoduše je mi proti srsti vyhodit něco, co už beztak používám ...
 a jak to tak bývá, vždycky, když jsem se těšila na to, že mi končí nějaká ta krabička s krémem, 
další jsem dostala a to mě jednoduše nenutí vyrábět něco nového ... 
Naštěstí nic netrvá věčně a tak konečně došlo na výrobu. 
Došel mi pleťový krém a pomalu dochází i ten tělový .. 
a navíc jsem chtěla nějakou malou krabičku s krémem do porodnice, 
čili, konečně tu byla motivace!


A teď jak na to ... pročetla jsem spoustu stránek, hledala i v knížce "Děláme si to doma sami" 
od Aleny Thomas a hledala tu nejjednodušší variantu.. Hledala a našla. Chtěla jsem něco jednoduchého, rychlého a příjemného. A tak došlo na šlehaný denní krém z bambuckého másla, jojobového oleje, s vitamínem E a s mandarinkou a na tělové šlehané máslo, jehož základem bylo opět bambucké máslo, mandlový olej a pár kapek levandulového oleje... Všechno v bio kvalitě. 
Oba nádherně voní a já pomalu začínám testovat :)


Ps: Fotek malinko ... nějak mi to poslední dobou nefotí 
Pokud se testování osvědčí, braly byste takovou malou kosmetickou giveaway? 

Zvládněte pracovní týden a pozor na ledovky :)

D.





4 komentáře:

  1. Juuu, ja bych take rada zkusila neco jineho nez mydla. Ono to opravdu vypada jednoduse a clovek vi presne, cim se maze, navic si muze delat pokazde jinou vuni, tak jen se do toho dat:-). Super! M:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se výroba mýdel moc líbí! Ale je to jako s tou kosmetikou, i ta kvalitní a přírodní pořád dostávám ... Jsem zvědavá, jak se ta moje prvotina osvědčí na těle :) D.

      Vymazat
  2. To je super. Já bych soutěž brala hned :)

    OdpovědětVymazat