sobota 31. prosince 2016

Konec a začátek ...

Přelom roku, konec, bilancování, těšení, předsevzetí ...
 Jsem v nějakém podivném klidu..
 



 Nebilancuju, těším se na nové, předsevzetí jsem vzdala před lety :) 
Pokud chci něco udělat, žádné takové mě k tomu stejně nedonutí .... 
a světe div se, ono to funguje daleko líp!



Přeju Vám všem, ať se vás drží všechno dobré, 
co se kolem svátků tak nějak samo vyrojí... 


A pamatujte, že pokud se něco nedaří, 
je to někdy veliký dar :) 


Všechno dobré!
D.

4 komentáře:

  1. Daniel, posilas moc hezke zabery od Vas, hlavne ten posledni, letosni rok pro Vas bude zlomovy, protoze takovy je vzdy s prichodem miminka:-). Tak at je vse v poradku a vy si uz to sve mimi muzete v naruci nunat, ocuchavat a tak:-).M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu :) Na focení jsem lempl ... nemám trpělivost učit se. Jsem vážně zvědavá, jaký ten letošní rok bude! Jedno vím určitě - bude rozhodně plný nečekaně krásného :) .. Díky za návštěvu a za tvůj blog

      Vymazat
  2. Máme stejné ozdoby, některé :)
    Držím palce, aby ten nejkrásnější okamžik dopadl co možná nejlépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, jsme nedaleko Loděnice, kde je podniková prodejna ... Díky za přání, bude to pro nás veliká změna :) D.

      Vymazat