neděle 11. října 2015

Koulelo se jablíčko ...

Koulelo se pod stromem u Lucky ... 
koulelo se jich tolik, že jsem byla podarována :)
A jak se na "padanky" sluší, zpracovala jsem je rychle .. do koláče "co dům dal" 
a svojí chutí moc příjemně překvapil ...



zkuste ho, je skvělý!

těsto: 

100 g hladké kouky
100 g polohrubé (já dala špaldovou)
100 g másla
1 žloutek
2-3 lžíce studené vody

těsto hezky zpracujete rukama a dáte ve folii asi na hodinku odpočinout do lednice

náplň: 

jablíčka jsem oloupala  a nakrájela na kousky, svařila s vodou, hřebíčkem, skořicí a citronovou kůrou na polokaši. Množství odhadnete podle velikosti a hloubky formy :)

těsto rozválíte a přenesete do máslem vymazané trouby, naplníte směsí, já trochu pocukrovala a poházela hoblinkami másla a před dopečením posypala strouhaným perníkem ...

pekla jsem na 170°C cca 20 minut


Užijte si nedělní večer!

Daniela :)


Žádné komentáře:

Okomentovat