pátek 9. října 2015

A je to tady!

Tak dlouho mluvím o tom, že chci začít péct chléb... 
No, já vím, že je to dnes velká móda a že tím rozhodně neohromím, 
což ale, koneckonců, není můj záměr. 
Už od dětství jsem to chtěla umět, protože mě vždycky zajímalo,
 jak to asi "chutnalo kdysi" a ta touha mě dodnes neopustila.

Nabízí se otázka, proč tedy nepečeš? Naposledy padla dnes u Verunky na návštěvě... 
No to je jasné přeci, protože v první řadě nemám kvásek! 
Zněla má, pochopitelně výmluvná,
 avšak rychlá a jednoznačná odpověď.

No a tím skončily mé výmluvy, protože v ten moment jsem kvásek dostala :)




A teď nezbývá nic jiného, než se pustit do díla a tu živou potvoru udržet při životě co nejdéle,
 z čehož mám asi největší obavu...

Tak tedy, přátelé, kamarádi, máte-li dobré rady, nejlépe ty, 
které jsou nad zlato, pro úplného chlebového začátečníka, sem s nimi! 
Věřím, že je všechny budu potřebovat a moc Vám za ně děkuji!

Přeji Vám prima víkend! Já se jdu vzdělávat ....

Daniela :)

3 komentáře:

  1. Vítám tě mezi blázny, co s větším či menším úspěchem pečou doma chleba.
    Pěknou neděli, Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Vítám tě mezi blázny, co s větším či menším úspěchem pečou doma chleba.
    Pěknou neděli, Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavle, děkuji za to přivítání! Myslím, že neděle bude nejen pěkná, ale taky pěkně dobrodružná a bez ohledu na výsledek už teď se těším, jak to celé dopadne :D I tobě přeji prima neděli a díky za příspěvek :)

      Daniela

      Vymazat