neděle 27. listopadu 2016

Advent, světla a klid

Nepatřím zrovna mezi ty, kteří mají všechno včas nachystané ... ale lepším se :) 


Nevím, zda je to věkem, nebo mým stavem, 
ale poslední dobou mám potřebu být na všechno včas připravená. 
To sice neznamená, že to zvládám, ale pracuji na tom.





 Zároveň mám potřebu všechno zjednodušovat ... 
a tak letošní adventní věnec, není věncem, ale mísou, 
ke které mě inspirovala Věrka z blogu CarolinaMia, 
staré notové záznamy posloužily ke hvězdnému závěsu 
a do dalšího zdobení se hrnu velmi pomalu. 




Mám v plánu spoustu starších ozdob rozdat, schovat ... 
ale je mi jasné, že jak se bude blížit štědrý den, neodolám, 
a další výzdoba se ještě přihlásí o slovo ... 
I když, jak tak koukám, spousta z vás vsadila  na jednoduchost :) 
Věřím, že je to tím, že si víc začínáme uvědomovat pravý význam těchto svátků... 


Těším se na to, jak si tenhle čas užijeme, 
těším se na překvapení, které chystám ... 
těším se letos na spoustu věcí. 
Navíc, pokud všechno dobře dopadne, budou to poslední vánoční svátky, 
které strávíme ve dvou ... tedy ve třech, ovšem já dva v jednom ... 


Přeji všem, ať vás mine shon a stres! 
Užijte si dobu, která nás sama nutí se zastavit ... 
víte, někdy je fakt lepší se vykašlat na spoustu blbostí
 a užít si tu chvíli tady a teď :)

D.

4 komentáře:

  1. Danielko, máš to krásný.A jsem ráda, že jsem mohla být krapet inspirací :-) To mě moc těší. Pozdravuji v InLevin. Opatruj se. Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za inspiraci a za návštěvu :) ... a přeju ať máš klidný předvánoční čas i se všemi kontrolami a vyšetřeními .. ať dopadnou nejlíp, jak to jde! D.

    OdpovědětVymazat
  3. Dani, vse parada a pracvda��,ty hvezdicky jsou super. Pekne dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Hvězdičky mě baví ... hledala jsem nějakou hezkou na stromeček a opět to vyhrála vlastní výroba ... Prima advent! D.

      Vymazat