středa 11. května 2016

Zahrada II

Dostala jsem úžasný dárek ... Od dětství miluju knížky Jiřího Trnky 
a Zahradu úplně nejvíc! Nevím proč, ale ten příběh pěti kluků, 
kteří našli branku do staré zahrady, kterou okupuje starý zlý kocour, 
kde najdete sečtělou velrybu, kde stojí trpaslík, 
co by se tak rád rozeběhl, ale nemůže, protože je sádrový ... 
vždycky jsem si přála tam jít a být jedním z těch pěti kluků ... 
A ten sen se mi splnil! 
Tedy skoro, ale mé nadšení bylo obrovské :)



V Malostranské Besedě v Praze je nádherná výstava Trnkova Zahrada 2 :)
Pravda, je především pro děti, je nádherně interaktivní
 a já byla asi nejvysmátější dítě ze všech ... 


 



Jediné, na co jsem si netroufla byly tříkolky.
 Jednak na nich bylo pořád plno 
a jednak jsem nesplňovala váhová kritéria ... 
 
 


Takže o tom, co mám na nočním stolku asi netřeba psát ... 
Jo a do 15.5. to máte ještě čas stihnout a kdyby bylo na mě,
   

 já bych ji rozhodně prodloužila!

...pááá ...

Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat