úterý 17. listopadu 2015

A zase ta dýně ...

řekl by můj muž .. Ale, protože zrovna dnes jsem "sama doma",
 rozhodla jsem se zpracovat poslední hokkaido :) 
A protože ne a ne najít recept, který by se mi líbil, nezbylo, než ho vymyslet. 
A  mé nadšení neznalo mezí! 
Podotýkám, že mám ráda takové recepty, 
které jsou rychlé a nevyžadují vybavení hodné Michellinské kuchyně. 

Tady je : 

Pečená dýně s bulgurem

 


1 dýně hokkaido - já dala pouze půku /pro jednu osobu/
olivový olej
provensálské koření - nejlepší vlastní nasušené :)
sůl
celozrnný bulgur
mandle

dýni jsem nakrájela na měsíčky a v míse proházela s bylinkami a olejem, aby se krásně obalila. 
Do pekáčku pečící papír - dýni - šup do trouby - na 180°C - od oka dokud není upečená. cca 20 min.

Mezitím spaříte celozrnný bulgur a v poměru 1x1 dáte pomalinku vařit
 s trochou olivového oleje  a soli.
Nakonec jsem do bulguru přimíchala hrst spařených mandlí ... 


To všechno na talíři - chuť dokonalá!
Určitě vyzkoušejte :)

Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat